Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A magyar fogyasztóvédelmi stratégia − intézményei, szervezetei

A magyarországi fogyasztóvédelem jelenleg még nem éri el az európai uniós színvonalat. A fogyasztóvédelem mindkét „ágán” (lásd 5.1. sz. táblázat) jelentkező lemaradásban az alapvető ok − a nem piacgazdasági berendezkedésű múlt − mellett szerepet játszik az is, hogy lényegében csak a kilencvenes évek második felében kezdődött meg a piacgazdasági fogyasztóvédelmi szabályozási háló kialakítása. Az állam saját szabályozási és ellenőrzési feladatai mellett a civil fogyasztóvédelmi szerveződések támogatásában sem érte el még a fejlett piacgazdaságok gyakorlatát. Ezen a területen a felzárkózást az EU-tagság feltételeihez tartozó teljeskörű fogyasztóvédelmi jogharmonizáció megvalósítása biztosítja.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave