Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A belső PR feladatai, eszközei

A Public Relations értelmezése, célcsoportjai és irányultsága szempontjából a különböző felfogások − mint azzal az előző alfejezetben már foglalkoztunk − nagyon széles skálán helyezkednek el. Közülük még ma sem jelentéktelen azoknak a köre, akik a PR-t csak a külső kapcsolatokra, vagy ezen belül is kizárólag a vállalkozás vevőire, termékei és szolgáltatásai fogyasztóira szűkítik le, korlátozzák. Ezek a korszerű, modern public relations követelmények szempontjából alapvetően téves felfogások egy komplex, jelentős kölcsönhatásokkal is rendelkező kommunikációs rendszernek csupán egy vagy néhány elemével foglalkozva a gyakorlatban csak alacsony hatékonysághoz, gyenge, nem kielégítő eredményekhez vezethetnek. Egy hosszú távon eredményesen működő vállalkozás vagy intézmény ugyanis nem mondhat le sem arról, hogy a vásárlóinál sokkal szélesebb külső kapcsolataiban is tudatosan befolyásolja a róla kialakuló képet, sem pedig arról, hogy a külső megítélés bizonyos szempontból leglényegesebb alapját, a belső közvéleményt a PR eszközeivel is tudatosan motiválja, formálja. A vállalati vagy intézményi belső PR alapvető feladata a saját információáramlás megszervezése, és a „kifelé” történő információadás módjának meghatározása.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave