Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A verseny és a szolgáltatások

A piacgazdaság működésének központi „intézménye” a gazdasági verseny, amely konkrét formában a nyílt konkurenciától kezdve egészen a mindennapi ember számára láthatatlan formákig megjelenhet. A vállalkozások termékeik és szolgáltatásaik eladásával próbálják a vevők pénzét megszerezni, a vevők pedig az igényeiket legjobban kielégítő árukat a lehető legalacsonyabb áron szeretnék megkapni. A versenyben résztvevők sokféle módot, módszert, eszközt használhatnak, közöttük olyanokat is, amelyek a verseny, az üzleti élet más szereplőinek vagy a fogyasztóknak vagy akár a köznek kárt is okozhatnak. A gazdasági versenyben törvényszerűen a nyertesek száma a kisebb, s nagyobb arányt alkotnak azok a vállalkozások, amelyek vesztesként hagyják el a piacot. A versenynek természetesen „ára” van, s azt nem mindig csak az abban részt vevő vesztesek fizetik.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave