Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Értékesítési politika, értékesítési csatornák

Egy szálloda értékesítési politikája azokat a marketingcéllal, illetve marketingstratégiával összhangban lévő döntéseket foglalja magában, amelynek során meghatározzuk, hogy milyen módszerekkel, milyen szervezetek bevonásával vigyük a szállodai termékünket, szolgáltatásainkat a turisztikai piacra, azaz hogyan tegyük elérhetővé a potenciális vendégek számára. Azokat a szervezeteket, amelyek ebben a folyamatban részt vesznek, azaz összekötik a szállodát a piaccal, a vendéggel, értékesítési csatornáknak nevezzük. Az értékesítési politika meghatározása tehát az értékesítési csatornák kiválasztását jelenti, annak eldöntését, hogy a szálloda saját szervezetén keresztül, vagy közvetítők bevonásával, illetve a kettő kombinációjával éri el a vendégeit. A sikeres értékesítés érdekében ez utóbbi megoldás a célszerű. Egy szálloda értékesítési csatornáit a 7.2. sz. ábra mutatja be.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave