Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


MI JELENT ÉRTÉKET A VEVŐNEK?

Nehezen definiálható és még nehezebben számszerűsíthető, hogy mi jelent értéket a vevő számára (customer value). A fogalom azt próbálja megragadni, hogy a konkrét termék milyen helyet foglal el a vevők értékrendjében. Korábbi tapasztalataik, információik, elképzeléseik alapján az emberek általában kialakítanak magukban egy ún. értékelvárást, és arra törekszenek, hogy rendelkezésre álló anyagi eszközeik, közel sem tökéletes információik, valamint mozgáslehetőségeik korlátai között a lehető legjobban vásároljanak, azaz maximalizálják a megszerezhető értéket. Walters és Lancaster (2000, 160) az érték következő definícióit javasolják:

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave