Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Vállalatok és fogyasztók közötti kereskedés (B2C)

A fogyasztói elektronikus kereskedelem – angol rövidítése B2C (business to consumer) – szegmensébe azokat a szolgáltatásokat soroljuk, amelyek esetében a kereskedelmi tevékenységet üzletszerűen folytató vállalat a végső fogyasztók számára kínálja áruját. Az ebben a formában megvalósuló üzletkötések értékbeni volumene elmarad a B2B üzletkötésektől, ám az üzletkötések mennyisége számszerűen meghaladja azt. Ebben a kereskedelemben az ajánlattevővel szemben nagy és változó vevői kör áll.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave