Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Szolgáltatások értékesítése

A szolgáltatás napjainkban a gazdaságilag fejlett országokban vezető ágazattá vált. Minél gazdagabb egy ország, annál nagyobb a GDP-n belül a szolgáltatások részaránya, s annál több embert foglalkoztat ez a gazdasági szektor. Az Egyesült Államokban ez a mutatószám meghaladja a 80 százalékot, Magyarországon is több mint 60 százalék (16. ábra). Ma már sok gazdaságkutató kétségbe vonja ugyan, hogy a fejlett országok számára hosszú távon fenntartható-e, ha termelőkapacitásuk nagy részét más országokba helyezik, ám ez nem befolyásolja azt, hogy a szolgáltatások jelentősége meghatározó egy ország gazdaságában.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave