Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


E-kereskedelem

Az ezredfordulót követő években az egész világon, így hazánkban is mindenki által hozzáférhetővé lett az internet, az internethasználat a mindennapok részévé vált. Ez a változás csak a könyvnyomtatás felfedezéséhez hasonlítható, mely óta joggal beszélhetünk Gutenberg-korszakról. Így nem túlzás napjainkat az internet korszakának nevezni. Ám míg a könyvnyomtatás gyakorlati alkalmazásának hatásához több évtized kellett, s akkor is csak sokáig Európa területére korlátozódott, addig az internet elterjedése néhány év alatt valamennyi kontinensen végbement. Így a már évtizedek óta hangoztatott információs társadalom új szakaszába lépett, melyet a digitális világ korának nevezhetünk. Napjainkban több mint 2 milliárd embernek van internet-hozzáférése, s ez a föld lakosságának több mint egyharmada! Az internethasználat Európa egyes országaiban már a lakosság háromnegyedéhez közelít (15. táblázat). Magyarországon még szerényebbek az eredmények, de évről évre növekszik az internetet rendszeresen használók száma.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave