Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Demográfia

Aki napjainkban, a 21. század második évtizedében Európában születik, szerencsésnek mondhatja magát: az emberek várható élettartama kétszer olyan hosszú, mint a száz évvel ezelőtt születetteké. Ugyanakkor a születések száma az egész kontinensen alacsony. Az európai országokban kivétel nélkül kevesebb gyermek születik, mint ami ahhoz lenne szükséges, hogy a társadalmak önmagukat reprodukálni tudják. Ez a folyamat Magyarországon különösen erőteljes, három évtizede évről évre csökken a lakosság száma, s ez a tendencia belátható időn belül nem állítható meg (4. ábra). Politikusok és gazdaságelemzők, teljes egyetértésben, ezt a legsúlyosabb társadalmi-gazdasági problémaként ítélik meg.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave