Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Pontgyűjtő akciók

A hűségprogram egyszerű vásárlásösztönzési módszer: minden vásárlás során olyan kedvezményt kap a vásárló, melyet a későbbiekben érvényesíthet. Többnyire kis mértékű, 1–2 százalékos a kedvezmény, s leggyakrabban forintalapú vásárlói kártyán tartják nyilván. Egy vásárlás alkalmával minimális a megtakarítás, de a kártyák érvényessége nincs időhatárhoz kötve, így rendszeres vásárlás esetén összejöhet egy olyan összeg, ami már vonzóvá teszi a kártya használatát a vásárlónak. A vevőt nem kényszerítik többletvásárlásra, ha a megszokott boltjában vásárol, hozzájut ehhez a kedvezményhez.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave