Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Természet: „fenntartható fejlődés”

A logikailag értelmezhetetlen „fenntartható fejlődés” a modern társadalom hivatalos jelszava, mely a természeti és környezeti értékek állandó pusztítását kívánja elfogadható áltudományos formában megfogalmazni. Bármilyen fejlődés egyben állandó bővülést, növekedést jelent, növekvő nyersanyag- és energiaigényt, ami nem tartható fenn sokáig. A napjainkban még valóban állandóan növekvő fogyasztásért súlyos árat kell majd fizetniük utódainknak. Az erőforrások mértéktelen, pazarló felhasználása és a környezet szennyezése az ára e létforma fenntartásának. Minél gazdagabb valaki, annál többet rabol el a következő nemzedékek értékeiből, hiszen a természeti erőforrások végesek, nem pótolhatóak. Ma ezt már sokan felismerték és küzdenek ellene, de a nemes eszmék gyakran a gazdasági, politikai hatalmak, érdekképviseletek eszközeivé válnak.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave