Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Többszintű értékesítési csatorna

Végül többszintű is lehet a csatorna, ha a termelő és a végfogyasztó között több közvetítő is van. Globalizált ágazatokban gyakori, így az élelmiszeriparban, a könnyűiparban és az elektronikai ágazatokban. Hosszú lesz az értékesítési lánc akkor is, amikor korlátozások, politikai vagy gazdasági nehézségek miatt időlegesen lánckereskedelem alakul ki. Ez válságok idején szokott előfordulni, gyakran korrupcióval jár együtt, s mindig a végfogyasztó kárára történik, mivel a lánc minden szereplője a saját haszna biztosítása érdekében növeli a termék árát.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave