Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


Az internet jelentősége és elterjedtsége

A digitalizáció a XX. század végén és a XXI. század elején forradalmi változásokat eredményezett a kommunikációban, és ezen keresztül az üzleti életben és a marketingben is. A digitális információs és kommunikációs technológia gyors fejlődése, olcsóbbá válása azt eredményezte, hogy a számítógépes alkalmazások (közöttük az internet) ma már a kisvállalatok, sőt a háztartások számára is elérhetőek. A magyarországi internetpenetráció már jócskán átlépte a 60%-ot. A KSH legfrissebb, 2011. december 8-án kiadott gyorsjelentése szerint az internet-előfizetések száma „megközelítette a 4 milliót, ami több mint negyedével haladja meg a 2010-es azonos időpontjában mért szintet”. Az internet térnyerése – ahogyan a 32. ábrán is jól látható – rendkívül dinamikus volt. A látványos emelkedés leginkább a mobil internetes technológia fejlődésének köszönhető. Az összes internet-előfizetés 47%-a tartozik már ebbe a kategóriába. Az okos mobiltelefonoknak köszönhetően az internet és ezáltal az online marketing jelentősége is felértékelődött.

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave