Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


A szerző megjegyzése az esethez

A Kisvállalati marketing című könyv első kiadásában ezen a helyen az értékorientált vállalkozás példájaként egy másik baranyai pékséget, a Pécsváradi Aranycipó Kft.-t szerepeltettük. Nos, az Aranycipó a könyv első kéziratának leadása (2006) óta rendkívül sokat fejlődött, és mára már tulajdonképpen kikerült, vagy kikerülőfélben van a kkv.-k köréből. A cég fejlődését mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy Pécsvárad ipari övezetében 1650 m2-es sütőüzemet működtet, 11 szakboltjában naponta közel 11 ezer vevőt szolgál ki, és alkalmazotti létszáma közelíti a 250 főt. A cég méretének megfelelően különös gonddal tervezi marketing- és PR-tevékenységét. Ehhez olyan imázzsal, szakemberekkel és modern számítógépes felszereléssel rendelkezik, amely alkalmas a jövőbeni fejlődés biztosítására is.

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave