Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


Egy-egy nagyvállalat vevőszolgálatában való részvétel

A szakcikkeket forgalmazó nagyvállalatoknak nemcsak az értékesítést, hanem a vevőszolgálatot is meg kell szervezni. Ehhez olyan kisvállalkozókat vesznek igénybe, akik vállalják azt, hogy meghibásodás esetén kimennek a fogyasztóhoz, és szakszerűen elvégzik a szükséges munkákat. Ezen javító-szerelő vállalkozók marketingtevékenysége minimális, de ez a minimum rendkívül fontos. A Vaillant Saunier Duval Kft. (a Vaillant-termékek magyarországi leányvállalata) ezeket a mesterembereket szervizpartnereknek nevezi; számukra rendszeres kiképzést, továbbképzést biztosít, ellátja őket a javítószolgálat végzéséhez szükséges műszaki információkkal. A szervizelő szakemberek marketingtevékenysége abban merül ki, hogy tudatosítsák a termék használóinál elérhetőségüket, s a vevők elégedettségére végezzék el a munkát. Elérhetőségüket a helyi hirdetőlapokban, időszakos kiadványokban (pl. Kisokos) való hirdetéssel, illetve a készülékre ragasztott címkével biztosíthatják. Persze az internetet használó vevők a cég honlapjáról is hozzájuthatnak a szakszolgálat embereinek címéhez. Az előző oldalon látható a Vaillant cég szervizpartnereinek területi eloszlása. Ezek a partnerek kisvállalatok vagy egyéni vállalkozók.

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave