Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


Önálló marketingtevékenységet folytató tanácsadó-szolgáltató kisvállalatok

A vállalati tanácsadásban – hasonlóan sok más szektorhoz – a multinacionális cégek globális versenye a jellemző. Ahogy a multinacionális termelők terjeszkednek a világban, ugyanúgy mozognak az őket kiszolgáló szolgáltatók (tanácsadók, jogi irodák, piackutató és reklámügynökségek stb.). A PricewaterhouseCoopersszel, a Boston Consultinggal, a Landwell jogi irodáival, az ACNielsen marketingkutatóval, az Ogilvy reklámbirodalommal nem könnyű versenyezni, hiszen ezek a multinacionális szolgáltatók globális jelenlétet és lokális kiszolgálást ígérnek partnervállalataiknak. Mégsem reménytelen a helyzet a kis cégek számára. Az e területen működő kisvállalatok speciális szakismereteikkel, a helyi viszonyok jobb ismeretével, testreszabott szolgáltatásaikkal és – nem utolsósorban – áraikkal tudják megkülönböztetni magukat a „nagyoktól”. Nem véletlen, hogy az e területen működő sikeres cégek zömét jó nevű egyetemeinken oktató vagy onnan kikerülő szakemberek hozták lére. Tekintsük át a PTE-KTK egykori diákja, Vendler Balázs által létrehozott kisvállalat (siker)történetét!

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave