Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


Összegzés

A stratégia sikeres megvalósítása szisztematikus tevékenységeket igényel a szervezetek vezetőitől. A stratégiát le kell bontani az egyes funkcionális egységek szintjére. Termelővállalatok esetében ez magában foglalja többek között a K+F, a marketing-, a termelési/szolgáltatási, a pénzügyi, a beszerzési és az emberierőforrás-stratégiák kidolgozását. A stratégia lebontásának egyre gyakrabban alkalmazott módszere a Balanced Scorecard alkalmazása. Ebben az esetben négy nézőpont: pénzügyi, vevői, belső folyamatok, tanulás és fejlődés szerint bontjuk le a célokat az alsóbb szintek számára, s rendelünk hozzá teljesítménymutatókat és akciókat.

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave