Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


A vállalatok nemzetköziesedésének néhány újabb jelensége

A nemzetközi dimenziójú vállalkozások általános jellegzetessége, hogy piacaikat, termelésüket, fejlesztésüket és befektetéseiket növekvő mértékben helyezik át más országokba, régiókba, világtérségekbe. A nemzetközi terjeszkedés során e vállalatok kihasználják a tőke, a munkaerő, az ismeretek, az áruk és szolgáltatások szabad mozgását, áramlását, a nemzetközi piacok korlátainak fokozatos leépülését, s ennek révén gyarapodik hozzáadott értéktermelő képességük (Galbraith, 2000).

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave