Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


Az értékteremtés új formája

Az érték a minőség, a lényeges tulajdonság kifejezése. Az értékek azonban nem egyszerűen a tárgyak, a jelenségek belső, megfogható és megragadható tulajdonságai, hanem minősítésfüggőek. (Angyal 2005, 2. old.) Az értékek viszonylagosak, az értékelő ember vagy rendszer maga jelöli ki, hogy mely tulajdonságokat tekint pozitív, és melyeket negatív értékűnek. Ebből következően az értékelés során realizálódnak a tárgyak és folyamatok jelentőségének felismerései, illetve elismerései. Az érték azonban nemcsak viszonylagos, hanem időtől is függő tulajdonság. Létezhetnek tartós és létezhetnek átmeneti, akár „pillanatnyi” idejű értékálló elemei.

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave