Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


Információtechnológia és stratégia

Az információ a vállalatok működését integráló folyamatok nélkülözhetetlen alkotóeleme, összetevője. Az információ vállalati felhasználásának három egymással összefüggő szervezeti területe alakult ki az évtizedek során: a döntéshozatal, a kommunikáció és a folyamatok lebonyolítása (Chikán, 2008). A fejlődő információtechnológiák (számítógépes információrendszerek, kommunikációs hálózatok, anyagi folyamatok automatizációja) stratégiai szerepének növekedése az 1990-es években gyorsult fel, amikor az információtechnológiai iparág a gazdasági élet motorjává vált. Az információtechnológia stratégiai hatását valójában már ezen időszakot megelőzően is érzékelték a stratégiai menedzsment elméleti képviselői.

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave