Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása


Tévésorozatok

A sorozatok a 2000-es években reneszánszukat élték Amerikában és szerte a világon. Az átlagosan 42 perces részek rengeteg nézőt ültettek le a képernyők elé. És a product placementtel sem fukarkodtak: különösen az ún. sitcomok, azaz szituációs komédiák azok, ahol talán a legkönnyebb brandeket elhelyezni (Ács–Cseh–Andó, 2012).

Márkázott szórakoztatás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 791 3

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-vary-markazott-szorakoztatas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave