Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás (szerk.)

Médiaismeret

Reklámeszközök és reklámhordozók


Összefoglalás

A különböző technológiák, platformok és a kapcsolódó információ- és tanuláshiány (pl. különböző technológiák, megoldások közötti különbségtételre való képtelenség79), a nehézkes átjárás mind az innovációelfogadást hátráltatják. Ma ugyan az okostelefonoktól távolmaradók még nincsenek rákényszerítve a hálózathoz való kapcsolódásra, itthon még kikerülhető például az online vagy mobilos elektronikus ügyintézés, ugyanakkor belátható időn belül a közigazgatás (mint kényszerű húzóágazat) is el fog jutni abba a fázisba, hogy megkerülhetetlenné tegye a hálózaton való jelenlét valamilyen formáját (e-kormányzat/m-kormányzat, e-ügyintézés/m-ügyintézés, e-szavazás/m-szavazás stb.), magával rántva ezzel az egyéb tartalmak (pl. kulturális javak) adott platformon való fogyasztásának további növekedését. A mobilkommunikáció előnye az internetes platformmal szemben ugyanis a személyhez kötöttsége és penetrációja.

Médiaismeret

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 724 1

A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje.

A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában”, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak.

A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.

Hivatkozás: https://mersz.hu/horvath-nyiro-csordas-mediaismeret//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave