Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás (szerk.)

Médiaismeret

Reklámeszközök és reklámhordozók


Összefoglalás

Megfelelő előkészítés és lebonyolítás esetén a különböző rendezvények hatékony eszközt jelentenek a vállalat célcsoportjainak elérésére. Ehhez azonban alapos ismeretekkel kell rendelkezni a célcsoport tagjait illetően – ezért jelentős az előzetes felmérés és előkészítés szerepe. A vállalat által teremtett környezet ideális helyszínt jelenthet a márkaüzenetek befogadásához, mivel a résztvevők a hagyományos reklámfogyasztáshoz képest nyitottabbak és kevésbé elutasítóak. Ahhoz azonban, hogy ennek hosszú távú hatása legyen, maradandó emléket kell létrehozni a célcsoport fejében. Ezért kell kellő gondossággal megtervezni és lebonyolítani egy rendezvényt. Biztos mindenkinek van olyan története, amikor a jól induló eseményt egyetlen aprónak tűnő, de az élményt jelentősen romboló részlettel sikerült tönkretenni. A rendezvényszervezés összetett szakma, amelynek során számos szereplő tevékenységét kell koordinálni a siker érdekében.

Médiaismeret

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 724 1

A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje.

A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában”, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak.

A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.

Hivatkozás: https://mersz.hu/horvath-nyiro-csordas-mediaismeret//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave