Kiss Mariann

Alapmarketing


Külső tényezők befolyása a vásárlói magatartásra

Az emberek egy adott országban, meghatározott társadalmi csoportban élnek, amelynek gazdasági helyzete, kultúrája jelentősen meghatározza az egyének magatartását.

Alapmarketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 827 9

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kiss-alapmarketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave