Izsó Lajos, Becker György (szerk.)

Termékélmény


A hallás: meghallani…

Mint a fenti szószedet mutatja, a hangokat rengeteg hasonlattal és más érzékszervi modalitással írjuk le. Feltűnő, hányszor használunk téri meghatározást a hangra (magas, mély, lapos). A hangok nyilvánvalóan sokkal többet jelentenek, mint a környezet észlelésének egyik modalitását. A zene által keltett érzelmek talán a legjobb és legabsztraktabb jelentőségét adják a hangok élményének. Mégis, a legtöbb hanggal kapcsolatos nyelvi lelemény a megértésre, valamely információnak nyelvi kódolt feldolgozására vonatkozik. Látványtól soha nem ijedünk meg annyira, mint egy hirtelen hangtól. A horrorfilmek vagy könnyfakasztó drámák elég unalmasak lennének hangeffektek vagy zene nélkül. Legérdekesebb és legkifejezőbb szavaink is hangutánzó szavak. A hallás a látást követően kétségtelenül fontos érzékszervünk.

Termékélmény

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 779 1

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.

Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgató

Hoffmann Research International

Hivatkozás: https://mersz.hu/izso-becker-termekelmeny//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave