Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Nonbusiness marketing


L’Oréal–UNESCO Magyar Ösztöndíj a Nőkért és a Tudományért

A nemzetközi L’Oréal–UNESCO A Nőkért és a tudományért program 1998-as elindítása után 3 évvel, 2003-ban a régióban elsők között dr. Ránky Katalin a magyarországi leányvállalat akkori vezérigazgatója megalapította a magyar nemzeti ösztöndíjat a Magyar UNESCO Bizottsággal karöltve, a Magyar Tudományos Akadémia védnökségével. Az ösztöndíj megalapításának szükségességét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy míg a felsőoktatási intézményekben végző férfiak és nők aránya közel egyenlő, a kutatásban dolgozó vezető pozíciót betöltőknek már csak alig néhány százaléka nő. Megdöbbentő adat, de a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagjainak mindössze 2%-a nő.

Nonbusiness marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 749 4

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.

José Luis Vázquez Burguete

a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/hetesi-veres-nonbusiness-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave