Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Nonbusiness marketing


Szolidaritás

Az ember megjelenésének fontossága a L’Oréal tevékenységének alapja. A L’Oréal küldetése a szépséget elérhetővé tenni mindenki számára. Ez az elkötelezettség az alapítvány programjában tükröződik vissza, amely támogatja azokat, akiket az élet sebezhetővé tett, támogatja őket abban, hogy újra kialakítsák pozitív énképüket, és segít nekik, hogy a megjelenésükről való gondoskodással jobban érezzék magukat, hogy visszatérjenek a normális élethez. 2010-ben a L’Oréal Alapítvány létrehozta az úgynevezett „Opération sourire” (Mosoly Hadművelet) missziót Madagaszkáron, Bangladesben, Kambodzsában, Nigériában, Maliban, Ruandában és Mongóliában. A világ számos részéről csatlakoztak önkéntes orvosok, plasztikai sebészek, hogy a háború, betegség vagy alultápláltság okozta fizikai sérüléseket és deformitásokat helyreállítsák. A műtétek az orvosi beavatkozásoknak köszönhetően visszaadják az emberek reményét egy normális élet leélésére, lehetőséget adnak a legszegényebb országok lakóinak, hogy addigi kilátástalan egészségügyi helyzetük jobbá válhasson.

Nonbusiness marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 749 4

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.

José Luis Vázquez Burguete

a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/hetesi-veres-nonbusiness-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave