Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Nonbusiness marketing


L’Oréal Reveal és L’Oréal Brandstorm

A munkaerő-toborzás innovatív megközelítéseként a L’Oréal Magyarországon két, diákok számára meghirdetett játékot szervez, mely projekt a L’Oréal nemzetközi HR-stratégiájának fontos részét képezi, mivel a fiatal tehetségek felkutatására fókuszál. Mindkét verseny célja az új generáció egyéni képességeinek azonosítása, a diákok kreativitásának felszínre hozása, megismerése. A versenyen való részvétel segíti a fiatal generációk szakmai képességeinek fejlődését, és támpontot nyújt a karrierlehetőségek feltérképezésében. Emellett fontos szempont, hogy a játék, valamint annak utólagos értékelése során a L’Oréal képet kap arról, hogy a diákok hogyan érzékelik magát a vállalatot, ami a későbbi munkaerő-toborzási stratégia fontos kiindulópontja.

Nonbusiness marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 749 4

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.

José Luis Vázquez Burguete

a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/hetesi-veres-nonbusiness-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave