Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota, Somogyvári Márta

Kommunikáció az üzleti világban


Összefoglalás

Az információs technológia fejlődése forradalmasította az üzleti kommunikációt, a hagyományos írásban és élőszóban zajló kommunikációt az elektronikus hírtovábbítás lehetőségével bővítette. Ma már írást, képet és élőszót egyaránt el tudunk elektronikusan juttatni a címzettekhez. Ennek jelentősége tetemes idő- és anyagmennyiség megtakarításában, a térbeli távolságok leküzdésében mérhető leginkább. Az elektronikus üzleti tevékenységet az adatátvitel és -rögzítés biztonságának megteremtése tette lehetővé. Ennek köszönhetően ma már szerződést lehet kötni, banki szolgáltatásokat lehet igénybe venni, vásárolni lehet közvetlen személyes jelenlét és közvetlen személyközi kommunikáció nélkül.

Kommunikáció az üzleti világban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 857 6

„Kommunikáció?! Na, köszönöm. Divattéma. Blöff. Ki ne tudna kommunikálni? Már a kisgyerek megtanul beszélni, kifejezi érzéseit, keresztülviszi akaratát. Minek ezzel felnőttként foglalkozni?”

„Felkészült szakember vagyok. Tudom, mit akarok. Tudom, hogy jó az elképzelésem, nyerő az ötletem. Miért maradtam ma megint alul a vitában? Miért nem az én javaslatomat fogadták el a munkatársaim? Ezerszer jobb az én megoldásom, mint az, amely végül befutó lett. Miért nem látták ezt át? Mit csinálok rosszul?”

Ugye ismerősek ezek a gondolatok?

A vállalatok, az üzlet világában nem könnyű eredményesen, sikeresen és különösen nem hatékonyan és etikusan kommunikálni. A nehézségek okainak megértésében, a zavarok kiküszöbölésében ad segítséget ez a könyv mindazoknak, akik gazdasági pályára készülnek vagy már vállalatnál dolgoznak és fejleszteni kívánják vezetői és kommunikációs képességüket.

Hivatkozás: https://mersz.hu/borgulya-somogyvari-kommunikacio-az-uzleti-vilagban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave