Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota, Somogyvári Márta

Kommunikáció az üzleti világban


A vállalati vezető kommunikációja

A vállalatok kommunikációjának szerepe a közelmúltban világszerte jelentősen módosult: tudatosabbá vált és megnőtt. E változás hátterében a tudás felértékelődése, az ún. tudásalapú társadalom felé haladás és az egyének értékrendjének átformálódása áll. A tudás megszerzésének és a javak előállításában való hasznosulásának alapja a kommunikáció. Ma a termékek nagy részének értékét nem a felhasznált anyag, hanem a termelés során alkalmazott ismeretek, a tudás, a hozzáadott szellemi többlet alakítja. Így a termelés folyamatában az ember kerül előtérbe. A vállalatoknak elsőrangú érdeke, hogy dolgozóik szakadatlanul fejlesszék tudásukat és azt megosszák munkatársaikkal.

Kommunikáció az üzleti világban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 857 6

„Kommunikáció?! Na, köszönöm. Divattéma. Blöff. Ki ne tudna kommunikálni? Már a kisgyerek megtanul beszélni, kifejezi érzéseit, keresztülviszi akaratát. Minek ezzel felnőttként foglalkozni?”

„Felkészült szakember vagyok. Tudom, mit akarok. Tudom, hogy jó az elképzelésem, nyerő az ötletem. Miért maradtam ma megint alul a vitában? Miért nem az én javaslatomat fogadták el a munkatársaim? Ezerszer jobb az én megoldásom, mint az, amely végül befutó lett. Miért nem látták ezt át? Mit csinálok rosszul?”

Ugye ismerősek ezek a gondolatok?

A vállalatok, az üzlet világában nem könnyű eredményesen, sikeresen és különösen nem hatékonyan és etikusan kommunikálni. A nehézségek okainak megértésében, a zavarok kiküszöbölésében ad segítséget ez a könyv mindazoknak, akik gazdasági pályára készülnek vagy már vállalatnál dolgoznak és fejleszteni kívánják vezetői és kommunikációs képességüket.

Hivatkozás: https://mersz.hu/borgulya-somogyvari-kommunikacio-az-uzleti-vilagban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave