Nemeslaki András

Vállalati internetstratégia


Értéknövelő szolgáltatások

Az internetes kereskedelemről kezdetben alkotott euforikus véleményekkel szemben legkorábban az fogalmazódott meg, hogy vajon hol van az a többletérték, amelyet nyújt. Maga a tény, hogy interneten zajlik a rendelés és a fizetés, nem feltétlenül jelent növekedést a vevő által észlelt értékben. Az érték a vevő számára sokkal inkább a bárhonnan való elérhetőségben, a vásárlási döntést megalapozó szélesebb tartalomban, a testreszabásban, a bármikor elérhető karbantartásban és szaktanácsadásban, valamint – digitalizálható termékek esetén – a szállításban jelentkezik. A tartalom és a testreszabás ezek közül már többnek is tekinthető, mint értéknövelésnek, ezért ezeket külön lehetőségként mutatjuk be.

Vállalati internetstratégia

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 837 8

A termelési tényezők fogalomköre egyre bővült a közgazdaságtan fejlődése során. Először csak a földet, majd a munkát és a tőkét, a 20. század végétől pedig már az információt is közéjük sorolták. Nemeslaki András könyve meggyőzően bizonyítja, hogy ma már az internet is kulcsfontosságú erőforrás, termelési tényező a gazdaság szereplői számára. Felhívja a figyelmünket arra is, hogy a társadalom egyre inkább aszerint is rétegződik, hogy tagjai miként tudják céljaik szolgálatába állítani az internetet, és hogy az internet használatának képessége már nem csupán életkor szerint alakítja a jövedelmi és szociális pozíciókat.

Török Ádám, az MTA rendes tagja, egyetemi tanár

A szerző bemutatja azokat az ismereteket, amelyek a technikai rendszerektől a társadalmi rendszerekig, illetve a valós világoktól a virtuális világokig alapvetővé váltak. Mindezek tárgyalása során példák és minták jól elhelyezett kifejtésével vezeti be az olvasót ezen új ismeretek világába.

Szintay István, egyetemi tanár, Miskolci Egyetem

Az infokommunikációs technológiák a közigazgatás több területén is komoly innovációs erőforrást jelentenek. A könyv témakörei így nemcsak az üzleti stratégiai gondolkodásban, hanem a közszolgálat területén dolgozó vezetők számára is nélkülözhetetlenek. Kis Norbert, egyetemi docens, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem megalapításáért felelős miniszteri biztos, a felsőoktatásért és tudománypolitikáért felelős helyettes államtitkár.

Hivatkozás: https://mersz.hu/nemeslaki-vallalati-internetstrategia//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave