Bauer András, Kolos Krisztina (szerk.)

Márkamenedzsment


Előszó

A márkázással kapcsolatos ismeretek rendkívül sokat gyarapodtak az elmúlt évtizedben, párhuzamosan az üzleti élet változásaival és a márkastratégia szerepének növekedésével. A marketingszakemberek számára egyre nagyobb jelentőséggel bír, hogy a márkájuk valódi jelentéssel bírjon, ezért a márka-szakirodalom is egyre inkább integrálja a pszichológiai és szociálpszichológiai elméleti megközelítéseket. Érdekes irányzat például a kulturális márkázás, amely azt hangsúlyozza, hogy ma a márkák nemcsak reflektálnak a kulturális környezetükre, hanem képesek azt – összetett, egymást erősítő jelentéstartalmaik révén – meghatározni. De megemlíthetjük a márka és az egyén összetett kapcsolatával foglalkozó kutatási megközelítéseket, amelyek a személyek közötti kapcsolatok analógiájára értelmezik fogyasztók és márka viszonyát, és olyan érdekes fogalmakat vetnek fel, mint a márkaszeretet vagy a márkarománc.

Márkamenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 010 6

A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.

Szokolai Júlia

Üzletág vezető, Nestlé

Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek, aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.

Csanda Gergely

Kommunikációs vezető, NN Biztosító

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-kolos-markamenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave