Bauer András, Kolos Krisztina (szerk.)

Márkamenedzsment


Új területek megjelenése a márkázásban

A márkázás hasonló utat jár be, mint a marketing a gazdaságban. Száz évvel ezelőtt kevés olyan vállalat gondolta, hogy marketingre van szüksége, akik ma már jelentős összegeket költenek erre. Elég talán a bankokat, a gyógyszergyárakat és általában a szervezetközi piacok szereplőit említenünk, akik esetében hirtelen vált szükséggé az aktív marketingtevékenység, és folyamatosan vették fel a fogyasztásicikk-ipar már tapasztalattal rendelkező szakembereit. A vállalat márkázása nemcsak a termékeken keresztül történik, hanem számos érdekeltcsoport számára a termékekétől eltérő üzeneteket kell küldeni. A továbbiakban két eltérő márkázási irányt tárgyalunk: a munkáltatói és a személyes márkázást.

Márkamenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 010 6

A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.

Szokolai Júlia

Üzletág vezető, Nestlé

Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek, aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.

Csanda Gergely

Kommunikációs vezető, NN Biztosító

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-kolos-markamenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave