Bauer András, Kolos Krisztina (szerk.)

Márkamenedzsment


A régi luxus és annak fogyasztása

A luxus régebbi meghatározása a latin luxus szóból ered, amely érzékszervi élvezetet jelent függetlenül annak költségétől.251 Ez a megközelítés azonban úgy tűnik, hogy meglehetősen termékközpontú, valamint ritka és nehezen megszerezhető termékekkel kapcsolatos, esetleg kiváló minőségű, mester által készített termékekkel, amelyek tartósságot és minőséget nyújtanak, ahol az árak magasak, és az esztétika, valamint az ősi történelem lényeges a kifinomult ízlésvilággal rendelkező fogyasztó számára.252 Az ilyen fogyasztó ínyenc, jó ízlésű és hozzáértő, valamint nem szükséges rápillantania a cédulára ahhoz, hogy felismerje a márkát vagy a tervezőt. Ráadásul hajlandó magát felvetetni a várólistára, hogy részesüljön a korlátozott kiadású példányokból, a luxuscikket pedig vagy saját magának vagy pedig azért vásárolja, hogy azt meg tudja osztani néhány kiválasztottal.253

Márkamenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 010 6

A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.

Szokolai Júlia

Üzletág vezető, Nestlé

Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek, aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.

Csanda Gergely

Kommunikációs vezető, NN Biztosító

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-kolos-markamenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave