Bauer András, Berács József

Marketing


Bemutatkozás

Berács József a Magyar Tudományos Akadémia doktora, egyetemi tanár a Kecskeméti Főiskolán, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a kolozsvári Babeş-Bolyai Egyetemen. Az MKKE-n szerzett diplomát 1974-ben, vezetőképzési tanulmányokat folytatott a Stanford Egyetem és a Northwestern Egyetem üzleti iskoláiban. Tudományos kutatóként és oktatóként a világ számos egyetemén (University of Texas, Aston University, Bordeaux Business School, Otago University, Carleton University) töltött hosszabb-rövidebb időt. Több mint 200 szakmai, tudományos közlemény szerzője és társszerzője, amelyekre közel 1500 hivatkozást jegyeznek. Az MTA Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság titkára, a Közgazdasági Szemle tanácsadó testületének és több hazai és külföldi lap szerkesztőbizottságának tagja. Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) volt elnöke (2006–2008), EMAC-fellow. A BCE Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központjának (NFKK) ügyvezető igazgatója.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave