Bauer András, Berács József

Marketing


A marketing új hajnala és a magyar export egymásra találása

A marketingmenedzsment és így a marketingmenedzserek feladata a vállalati növekedés elősegítése, és ezáltal a makroszintű gazdasági növekedés megvalósítása. A marketingdöntések nagyban hozzájárulnak a vállalat első számú vezetőjének, az igazgatónak vagy a vezérigazgatónak a céljai teljesítéséhez. A marketing a tudományos kutatásra támaszkodva lényeges kérdésekre keresi a választ. Segít eligazodni abban, hogy ki, mit és miért vásárol? Kik befolyásolják a vevőket és mikor a fogyasztói döntéshozatali úton? Ezen folyamatok megértése segít azonosítani azokat a marketing-erőfeszítéseket, amelyek leginkább növelik a hatékonyságot és a legnagyobb megtérülést biztosítják. A szervezeti egyszerűség garantálja a gyorsaságot, a reakcióképességet, és olyan sikertörténetekhez vezet, amelyek mind a vevőket, mind a vállalati szervezeteket kellően inspirálják. Mindezek alapján gondolják úgy a McKinsey tanácsadói, hogy a marketing új aranykorszakának a hajnala köszöntött be (Gordon–Perrey, 2015), amit sok-sok gyakorlati példával támasztanak alá. Megfigyeléseik szintézisét egy táblázatban foglalták össze. (11.6. táblázat)

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave