Bauer András, Berács József

Marketing


Tudományos megközelítések és gyakorlat a marketingben

A marketing, mint az üzleti tudományok többsége – bármelyik definíciónál is maradunk – nagyon gyakorlatias problémák megoldását szolgáló diszciplína. A marketinget művelő vállalati szakemberek tapasztalatai, tanácsadó cégek vezető munkatársainak általánosításai folyamatosan megtermékenyítik új szempontokkal, megoldásokkal gazdagítják az addig felhalmozott tudást. A gyakorlati szakember számára az elméleti ismeretek relevanciájának szinte egyetlen kritériuma, hogy az mennyire használható a valós piaci problémák megoldására. Az elméleti szakemberek számára azonban számos további kérdés merül fel.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave