Bauer András, Berács József

Marketing


A könyv szerkezete, tartalma

A könyv súlypontjai sok területen mutatnak hasonlóságot a korábbi kiadásokkal, de a – terjedelmében nem azonos – öt részbe foglalt fejezetek tartalma támaszkodik az alapozó ismeretek meglétére. A fejezetek címei és hívószavai sokszor azonosak a korábban megismertekkel (mint például a fogyasztói magatartás vagy a marketingstratégia), de nyilvánvalóan nem az alapozó koncepciókat fejtik ki részletesen, hanem azokra építve tárgyalják az aktuális koncepciókat, megközelítéseket és üzleti gyakorlatot. A könyv legterjedelmesebb részét a marketingeszközök tárgyalása képezi, melyet három alapozó rész (a marketing szerepe, az egyes vevőcsoportok és a stratégiai megközelítés) előz meg, majd a marketingszervezet rész zár le.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave