Bauer András, Berács József

Marketing


A beszerzési döntés folyamata

A döntési folyamat, legyen szó egy autóalkatrész beszerzéséről, műszaki fejlesztésről, egy vasúti híd építésének megrendeléséről, a paradicsomkonzerv alapanyagának biztosításáról stb. hasonló logikai elemekből épül fel. A végső fogyasztó esetében gyakran szereplő kategorizálás öt fázist különít el a fogyasztói magatartás tárgyalásánál. A probléma felismerésétől haladunk az információgyűjtésen, alternatívák keresésén át a döntésig és az ellenőrzésig.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave