Bauer András, Berács József

Marketing


A beszerzési központ

A szervezeti vásárlási folyamat alapvetően többszereplős, azaz 2–3, de esetenként 40–50 személy is részt vehet benne valamilyen formában, az egyes fázisokban vagy az egész folyamatban. Nem közömbös tehát a marketingszakemberek számára, hogy ezek a személyek milyen szakmai háttérrel rendelkeznek, hol helyezkednek el a vállalati hierarchiában stb. Az előzőekben tárgyalt dimenziók mellé most negyedikként az adott személy jellemzőit helyezhetjük. A négy dimenzió ábrázolását már csupán táblázatos formában tudjuk elvégezni. (4.3. ábra)

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave