Bauer András, Berács József

Marketing


Kapcsolati marketing

A pszichológiai, szociológiai indíttatású kutatások mind a végső fogyasztó, mind a szervezeti vásárló magatartásának jellemzőit nagymértékben árnyaltabbá tették. Ha kétségbe is vonható, hogy mikroökonómiai értelemben vett racionalitás jellemzi a szervezeti vásárlást, az kevésbé, hogy megfigyelhető a tágan értelmezett racionalitásra való törekvés. Ennek a hátterében az áll, hogy a vállalatok gazdálkodásában a beszerzési funkció – mint értékképző – felértékelődött. Ez a felértékelés azon az egyszerű tényen nyugszik, hogy:

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave