Bauer András, Berács József

Marketing


Marketingstratégia

A tömegtájékoztatási eszközök jóvoltából már nem csupán a történelemkönyvekből vagy filmekből tájékozódhatunk a hadtörténet nagy csatái során alkalmazott stratégiákról, hanem kényelmes, biztonságos távolból nézhetjük, hogy a korunkban zajló háborúk (például Irak, Afganisztán, Iszlám Állam stb.) milyen játékszabályok, elvek alapján zajlanak. Egyenes küzdelem folyik-e, avagy tisztességtelen eszközökkel kívánnak egyesek hatalomhoz jutni, illetve azt megtartani. A politikai harcok középpontjában álló illegális bevándorlók megítélésének ellentmondásos helyzete 2015-ben mind az európai, mind a globális világban jól tükrözi, hogy milyen nehéz reális diagnózist készíteni. Megítélni azt, hogy egy újkori népvándorlás kezdetéről van-e szó, amely átrendezheti az európai társadalmat, avagy egy új lehetőségről, amely az elöregedő Európának lendületet adhat. A választól függően a politikai marketingnek mások lesznek a prioritásai.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave