Bauer András, Berács József

Marketing


Termelési döntések és a termékéletgörbe

A termékéletgörbe olyan heurisztika, amely gyakorlati megfigyelések alapján keletkezett. Első elméleti alapját – amelyet már ismertnek tekintünk – gyakran írják le az ún. haranggörbével, s e reprezentációhoz gazdag normatív magyarázatot is mellékelnek. A termékéletgörbe alakja természetesen jelentős változatosságot mutat a gyakorlatban, s ritkán éri el az ideális alakot.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave