Bauer András, Berács József

Marketing


Árpolitika és értéknövelés

Azok a vállalatok, amelyek a marketing tekintetében a rövidlátás hibájába esnek, gyakran megfeledkeznek arról, hogy a kifejlesztett és piacra vitt termék tulajdonsághalmazának van egy kiemelt dimenziója, nevezetesen az ára. Előállíthatjuk a legelegánsabb sportkocsit, megszervezhetjük a legtöbb felfedezni való élményt nyújtó perui kirándulást, kidolgozhatjuk a leggyorsabb mobil hozzáférést lehetővé tevő számítógépes szoftvereket; ha nem tudjuk a potenciális vevők számára vonzó áron kínálni, akkor minden erőfeszítésünk hiábavaló volt, nem tudjuk értékesíteni. Ahhoz azonban, hogy a tranzakció mindkét fél, az eladó és a vevő, valamint a kiterjesztett marketing értelmében az egész társadalom számára is előnyös legyen, nagyon sok tudományterület felhasználására van szükség, a közgazdaságtantól a pszichológiáig.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave