Bauer András, Berács József

Marketing


Az árak a vállalati gyakorlatban és szervezetben

A vállalati gyakorlatban az árak meghatározásánál a költségek mellett a kereslet és a versenytársak árai jelentik a legfontosabb kiindulópontot. A kereslet alakulása nyomon követhető az életgörbén, amellyel később külön is foglalkozunk. Ami a versenytársakat illeti, attól függően, hogy milyen pozícióban vagyunk, beszélhetünk ármeghatározó és árkövető stratégiáról. A piacvezetők számára adatik meg az a helyzet, hogy diktáljanak, miközben a kisebb piaci szereplők alkalmazkodni kényszerülnek, hogy piacon maradhassanak. Az oligopol piacon versenyzők, mint a Coca-Cola és a Pepsi-Cola gyakran váltogatják a szerepeket, hogy elkerüljék az árháborút, amely az egyik vagy másik visszaszorulásához vezethet.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave