Bauer András, Berács József

Marketing


A fogyasztói árelfogadás

A marketing Janus arcúságára utalva korábban jeleztük, hogy a marketing nem csupán az eladói pozícióból nézi a fogyasztást, hanem abból a szempontból is, hogy a vevő a saját gondolkodási keretei között mit gondol az árról. Valóban igaz-e az, hogy az ár mindent kifejez, amit a közgazdászok szeretettel hangoztatnak, avagy az ár is csak egy tényező, információ a választási folyamatban. A vevők általában ismerik-e azoknak a termékeknek az árát, melyeket naponta megvásárolnak, vagy másodlagossá válnak ezek az ismeretek.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave