Bauer András, Berács József

Marketing


Értékesítési rendszer és értékesítésiút-tervezés

Az értékesítési folyamatban résztvevők száma részben az áru természetétől, részben a gazdaság fejlettségi fokától, a társadalmi berendezkedés jellegétől és a nemzetközi munkamegosztásban való részvétel intenzitásától függ. A romlandó élelmiszeripari termékek (pl. tőkehús, primőr áruk stb.) a világon mindenütt viszonylag gyorsan jutnak el a termelőtől a fogyasztóig. Azt viszont, hogy a magyar fogyasztó januárban hozzájut-e pl. friss szőlőhöz, elsősorban az ország gazdasági fejlettsége, illetve a nemzetközi munkamegosztásba való bekapcsolódása határozza meg.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave