Bauer András, Berács József

Marketing


Változó logisztika

Az értékesítési utak egymással versenyző vagy helyettesítő megoldásokat kínálhatnak, de bármilyen megoldást is választ a vállalat, a rendszer akkor működhet csak megfelelően, ha valamennyi funkcióját azonos hatékonysággal látják el. Valamennyi funkció értékalkotó szerepet tölt be, melyek közül a következőkben – a jelentős változásokon átmenő – logisztikai funkciók ellátását emeljük ki, amelyet a 9.3. példa is szemléltet.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave