Bauer András, Berács József

Marketing


A szervezetépítési elvek és a marketingfunkció elhelyezkedése a vállalatoknál

A szervezetelmélet különféle irányai (Bakacsi 1996; Dobák 1996) részletesen tárgyalják azokat a koncepciókat, amelyek alapján a vállalatok, különféle intézmények felépülnek és hatékonyan működnek. A hatékonyság és a hatásosság első fejezetben kifejtett követelményeinek való megfelelés vezérli a marketingszervezetek kialakulásáról itt kifejtett gondolatainkat is. Rendezőelvként az ötödik fejezetben, a marketingstratégia tárgyalásánál kiindulásul szolgáló logikai lépéssort követjük (5.1. ábra), nevezetesen:

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave