Bauer András, Berács József

Marketing


Funkcionálisan felépülő szervezetek

A vállalat előtt álló fontosabb feladatok elvégzését célszerű szakemberekre bízni. Egy egyszemélyes vállalkozás egyedül kénytelen megbirkózni minden feladattal, a termeléstől kezdve az értékesítésen át a beszerzésig, árkialakításig, az adminisztráció ellátásáig stb. A vállalati méret növekedése, valamint a külső környezet (piac, technológia, nemzetközi kereskedelem stb.) hatására egyes emberek (csoportok) különböző feladatok végzésére szakosodtak és így kialakultak a munkamegosztás alapvető formái: a funkcionális területek. (11.2. ábra)

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave